Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

ΜΙΑ ΠΡΟΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ....

Για να αντιληφθούμε σωστά τα κοινωνικά δρώμενα, δεν πρέπει να τα βλέπουμε μεμονωμένα, αλλά σε συνάρτηση με τις ευρύτερες κοινωνικές εξελίξεις, προκειμένου να καταλήξουμε σε ουσιώδη πολιτικά συμπεράσματα.
Αυτό φυσικά ισχύει και για τα πρόσφατα γεγονότα του Αγ.Παντελεήμονα, τα οποία συμπεριλαμβάνονται σε μία αλληλουχία παραπλήσιων γεγονότων των τελευταίων ετών...
Ας τα θυμηθούμε:

-Στην Αμάρυνθο πριν 2 περίπου χρόνια, οι αναρχικοί πήγαν για να διαμαρτυρηθούν για τον (ανύπαρκτο) βιασμό μιας Βουλγάρας "μαθήτριας". Ουσιαστικά πήγαν εκεί για να βρίσουν και να προσβάλλουν τους κατοίκους. Το μόνο που κατάφεραν ήταν να γίνουν ρεζίλι καθώς ξυλοκοπήθηκαν και κυνηγήθηκαν από τους κατοίκους και γλίτωσαν τα χειρότερα χάρη στην επέμβαση των ... μπάτσων που τους φυγάδευσαν!!!

-Στην Μανωλάδα Ηλείας πριν μερικούς μήνες, αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ ξεσήκωσαν τους Πακιστανούς κατά των Ελλήνων κατοίκων της περιοχής, με πρόσχημα κάποιες οικονομικές διεκδικήσεις.
Αποτέλεσμα: μία από τα ίδια. Η διαφορά από τα γεγονότα της Αμαρύνθου ήταν ότι στο πλευρό των Ελλήνων ήταν και ...Αλβανοί (οι οποίοι φυσικά απεχθάνονται τους Ασιάτες)

-Την περασμένη Δευτέρα στον Αγ.Παντελεήμονα, αναρχικοί και αριστεριστές μαζί με ξένους κάνανε αντισυγκέντρωση κατά των κατοίκων που διαμαρτύρονταν για την υποβάθμιση της ζωής τους λόγω της λαθρομετανάστευσης.


Στα τρία αυτά περιστατικά, υπάρχει ένα αναμφισβήτητο κοινό σημείο:
Η ξεκάθαρη εχθρότητα των ανθέλληνων/αντιρατσιστών (αναρχικών ή αριστερών, μικρή σημασία έχει) εναντίον του ελληνικού λαού.


Η διαφορά είναι ότι στον Αγ.Παντελεήμονα, στο πλευρό του αγωνιζόμενου ελληνικού λαού στάθηκε αξιοπρεπώς και ο εθνικιστικός χώρος.

Και αυτό μπορείτε να το εκλάβετε σαν ένα προμήνυμα για την Ελλάδα που έρχεται...

Από την μία μεριά, ο ελληνικός λαός μαζί με τους εθνικιστές, και από την άλλη οι χρηματοδοτούμενοι ανθέλληνες/αντιρατσιστές μαζί με τους ξένους.

Ας μην έχουμε αυταπάτες για το που οδηγείται η κατάσταση. Είναι νομοτελειακό....

Δεν υπάρχουν σχόλια: